Együtt hiszünk a megelőzés erejében!

Az Esteé Lauder Companies 25 dollárt adományoz a @bcrfcure alapítványnak minden nyilvános Instagram bejegyzés után, amelyet a #TimeToEndBreastCancer és az #ELCdonates hashtagek együttes használatával, illetve az @esteelaudercompanies megjelölésével kerül feltöltésre.

Menj el szűrésre, hívd fel családtagjaid figyelmét és októberben viseld Te is a rózsaszín szalagot!

#TimeToEndBreastCancer #ELCdonates #EsteeLauder_MellrakMegelozes #ELC_MellrakMegelozes

 

Az Estée Lauder vállalat 2019-es
mellrák elleni kampánya


A REMÉNY EGYESÍT BENNÜNKET

„Önnek mellrákja van” - három szó, melyet soha, senki sem szeretne hallani az orvosától. Valahol a világban mégis 15 másodpercenként diagnosztizálnak mellrákot egy nőnél. (GLOBOCAN, 2018) Az Estée Lauder vállalat 1992. óta elkötelezetten harcol azért, hogy minél több életet mentsen meg, és a mellrák nélküli világért folytatott kampányában egyesíti és inspirálja a nőket világszerte. Szinte mindenkinek van legalább egy olyan ismerőse, akit valamilyen módon érint a mellrák, esetleg őt magát támadja meg a betegség. A mellrák a leggyakoribb rákfajta a nők körében világszerte, és különösen a fejlődő országokban egyre gyakoribb az előfordulása, ahol az esetek többségében a betegséget késői stádiumában fedezik fel. (World Health Organization, 2019) Összességében a második leggyakoribb rákfajta (GLOBOCAN, 2018 via World Cancer Research Fund), mely életkortól, nemtől, rassztól, etnikai hovatartozástól, társadalmi és gazdasági státusztól és életmódtól függetlenül az emberek széles körét érinti. A betegség a férfiakat sem kíméli. Annak az esélye, hogy egy férfi az élete során mellrákban betegedjen meg, 1 a 833-hoz.(ACS, 2019)

Az emberek azonban nem csupán statisztikai adatok - világszerte az a közös remény egyesít bennünket,
hogy sikerül leszámolnunk ezzel a betegséggel. Ideje leszámolni a mellrákkal! #TimeToEndBreastCancer.

 

EGY ÜGY, MELY NEM TŰR HALASZTÁST

A gyógymód felfedezéséig a kutatások és a mellrákbetegek támogatása változatlanul sürgős marad. Mi 1992 óta vagyunk a nemzetközi mellrák elleni mozgalom élharcosai, amikor is Evelyn H. Lauder másodmagával megálmodta a mellrák elleni harc jelképévé vált rózsaszín szalagot és útjára indította az első mellrák elleni kampányt. 27 éve sürgetjük a cselekvést és támogatjuk a világ vezető kutatóintézeteit a gyógymód mielőbbi felfedezésének reményében, és márkáinkon és munkatársainkon keresztül nemzetközi szinten igyekszünk felhívni a figyelmet a betegségre. A kampány jól szemlélteti azt, milyen vállalat is vagyunk, mennyire elszántak a munkatársaink, milyen értékeket képviselünk, és legfőképp azt, hogy globális polgárokként tett erőfeszítéseinkkel hogyan tehetjük jobbá sokak életét világszerte.

 

 

A REMÉNY JELKÉPE

Az idei kampány - utalva a 15 perces statisztikára - 15 rózsaszín szalagot foglal magában. Minden szalag egy segítőt jelképez - egy támaszt, egy ápoló(nő)t, egy pácienst, egy szerettet, egy orvost, egy szószólót, egy gyógyulót, egy barátot, egy kutatót, egy gondoskodót. A szétosztott szalagok mindegyike eggyel több a kelleténél, de továbbra is a gyógymód felfedezésének reményében egyesítjük erőinket. Az előrelépések elvitathatatlanok. Büszkén buzdítunk cselekvésre nemzetközi közösségünkön keresztül a mellrák nélküli világról szőtt álmunk megvalósulásáért. A remény által egyesítve nyomásgyakorlásra vagyunk képesek, melynek eredményeként sokak élete fordulhat jobbá világszerte:

 

Együtt, erőinket a gyógymód feltalálásáért egyesítve tehetünk azért, hogy adománygyűjtéssel és cselekvéssel végleg leszámoljunk a mellrákkal! #TimeToEndBreastCancer