Visszaküldés
- Visszaküldés
- Mennyi időbe telik, amíg jóváírást kapok a visszaküldött tételekért?
- Rossz terméket rendeltem/ rossz terméket kaptam kézhez.
- A csomagom sérülten érkezett. Mit kell tennem?
- Szeretnék visszaküldeni egy csomagot amit ajándékba kaptam, de nem szeretném, hogy az ajándékozó is tudjon róla. Mit kell tennem?
- Sérült termékek
Visszaküldés
-
CSOMAGOLD BE AZ EREDETI DOBOZBA!
Zárd le a dobozt!
-
KÜLDD VISSZA!
A csomag visszaküldésével kapcsolatos bővebb információért írj az ügyfélszolgálatunknak az ugyfelszolgalat@online.clinique.hu e-mail címen vagy hívj minket a + 36 80 080 236 telefonszámon.
Visszaküldés - gyakori kérdések
Rossz terméket rendeltem/ rossz terméket kaptam kézhez.
Ha az online rendelésed nem a várt módon történt, kérjük fordulj az ügyfélszolgálathoz az ugyfelszolgalat@online.clinique.hu e-mail címen.
A csomagom sérülten érkezett. Mit kell tennem?
Ha sérült árut kaptál, kérjük, tartsd meg a csomagolást, a dobozt és annak tartalmát és fordulj az ügyfélszolgálathoz az ugyfelszolgalat@online.clinique.hu e-mail címen.